Ako nakupovať

FORMY NÁKUPU

Nákup v našom e-shope je úplne jednoduchý. Nakupovať v našom obchode môžete:

cez náš e-shop: www.4toilet.sk
telefonicky: +421 42 4698 232
emailom: sales@jtf.sk 

AKO CELÝ NÁKUPNÝ PROCES PREBIEHA

Nákup v našom e-shope 4TOILET.cz sa dá zhrnúť do 7 základných krokov.

1. KROK - VÝBER TOVARU

Zvoľte si produkt, o ktorý máte záujem. Všetky vonné závesky ponúkame v 6 variáciach vôní.

Pre vloženie tovaru do košíka si stačí zvoliť variantu vône a kliknúť na tlačidlo "DO KOŠÍKA". Ak máte záujem o väčšie množstvo rovnakého tovaru, upravte počet priamo v nákupnom košíku.

Ak potrebujete doplniť informácie alebo poradiť s výberom, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme a poradíme.

2. KROK - NÁKUPNÝ KOŠÍK

Po výbere tovaru sa dostanete do Vášho nákupného košíka, v ktorom môžete:

skontrolovať Vami vybraný tovar
skontrolovať cenu za jednotku tovaru
zmeniť zvolené množstvo

3. KROK - PLATBA A DOPRAVA

Po výbere tovaru a jeho množstvo je treba zvoliť spôsob platby a doručenia.

4. KROK - INFORMÁCIE O VÁS

Po výbere spôsobu dopravy a platby je potrebné vyplniť údaje k doručeniu Vašej objednávky.

Ponúkame dve možnosti nákupu:

s registráciou - ak ste už zaregistrovaní, stačí sa prihlásiť.
bez registrácie - tovar si môžete nechať poslať na inú adresu alebo zakúpiť na firmu.

Pri zadávaní údajov môžete zvoliť možnosť nechať si zasielať novinky - newsletter. Na email, ktorý uvediete v objednávke, Vám maximálne 1 x mesačne pošleme naše novinky a akčné ponuky. Budete tak mať prehľad o akciách a nových produktoch v našej ponuke vždy ako jedni z prvých! Túto možnosť môžu zvoliť ako registrovaní, tak aj neregistrovaní zákazníci.

5. KROK - KONTROLA, PREZENTÁCIA A ODOSLANIE OBJEDNÁVKY

Po odoslaní objednávky Vám príde na email automaticky odoslaný prehľad uskutočnenej objednávky, ktorý Vám slúži zároveň ako kontrola aj potvrdenie objednávky. Dbajte preto na zvýšenú pozornosť pri zadaní e-mailu. Ak je email v objednávke v poriadku a napriek tomu Vám potvrdenie objednávky neprišlo, kontaktujte nás.

6. KROK - INFORMÁCIE O EXPEDÍCII / VYZDVIHNUTIE ZÁSIELKY

Dodacia lehota je upresnená pri každom výrobku a je denne aktualizovaná. Tovar, ktorý je skladom expedujeme do 48 hodín. Pokiaľ nie je tovar skladom, budete informovaní o možnom termíne dodania.

Emailom Vám príde informácia o expedovanie tovaru prepravcovi / pripravenie na vyzdvihnutie na odbernom mieste.

V deň vyexpedovania zásielky Vám zašleme informatívny mail s číslom zásielky a kontaktnými údajmi na zásielkovú službu. Zásielková služba bude mať k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastihnutia na danej adrese. Prípadne nechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky na regionálnom depe.

Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9-16 hod.), Ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. Toto druhé doručenie je zdarma. Prípadne si môžete tovar odobrať i na Vašom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti.

V prípade, že v nami avizovaný deň nedodá zásielková služba tovar na Vašu adresu a nenechá ani oznámenie o uložení zásielky vo Vašej schránke, neváhajte nás kontaktovať, popr. sa informovať priamo na zásielkovej službe.

Termín dodania Vám potvrdzujeme v momente, keď zásielka opustí našu expedíciu a je teda pevný!

7. KROK - prevzatie objednaného tovaru

V dohodnutom termíne je treba tovar vyzdvihnúť. Ak nie ste s produktom spokojní, je možné ho bez udania dôvodu do 14 dní vrátiť.

Ak neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov na jeho strane (napr. zruší objednávku v prípade, keď je tovar už odoslaný, nie je aj napriek dohodnutému termínu prítomný pri prevzatí alebo nie je prítomná kupujúcim určená osoba na prevzatie, nie je schopný uhradiť kúpnu cenu atď.), nesie kupujúci náklady na dopravu alebo náklady spojené s opakovaným dodaním v plnej výške.

Pri preberaní je potrebné zásielku dôkladne skontrolovať za prítomnosti kuriéra. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, či akéhokoľvek podozrenia, že by obsah zásielky mohol byť poškodený, odporúčame spísať zápis o škode hneď na mieste a vytvoriť fotodokumentáciu o škode. V každom prípade máte nárok si obsah zásielky vizuálne skontrolovať a kuriér musí túto kontrolu pred prevzatím strpieť. Ak tomu tak nebude, k podpisu pripojte vetu "Prevzal s výhradou" alebo nás  ihneď kontaktujte. Ak nebudú splnené tieto dané pokyny, nemôžeme zodpovedať za kladné vybavenie Vašej reklamácie.